Beoordelingen voor Groupon (MyCityDeal)

Terug naar het aanbiedingen overzicht
Groupon (MyCityDeal) bezoeken

Groupon biedt elke dag een unieke aanbieding aan in jouw stad met hoge korting. Ons streven is om minstens 50% korting aan te bieden.

Looptijd: 24 uur
Eindtijd van deze Deal: 00:00:00
Verzilveren: Nadat wij je betaling ontvangen hebben, krijg je van ons een unieke code via de email opgestuurd.
Betaalmethodes: iDeal, Paypal, Credit Card
Gemiddelde beoordeling van klanten:           (2 van 5 sterren)
Groupon (MyCityDeal) bezoeken  
Actuele topaanbiedingen van Groupon (MyCityDeal)

Groupon (MyCityDeal) reviews (20)

Schrijf een review

geschreven door: Wandana Raghoenath (01-03-2017)

2x Refurbished iPhone 6 bij Rhinotec gekocht, werkt niet, geen reactie en geen geld terug!!!

         
Ik heb 2 refurbished iPhone 6 gekocht en ze kwamen 3 weken na betaling. Ik kwam er snel achter dat 1 iphone niet goed werkt wegens ATT en providers instellingen van het bedrijf Rhinotec waar de telefoons vandaan komen. Dit bedrijf is gevestigd in UK. Ik heb dit bedrijf zeker al 5x gemaild en bij het laatste mailtje had ik gezegd dat ik juridische stappen ga zetten als ik geen reactie krijg. Ik kreeg meteen een bericht en ik moest de telefoon op mijn eigen kosten (terwijl ik een niet goed functioneerde product van hun kreeg) terugsturen naar UK. Het is al meer dan een week bij hun aangekomen en ik heb ze 2x gemaild hierover.. nog steeds geen reactie en ik word hier heel erg gefrustreerd om omdat het wel om een bedrag gaat van 400 euro nog wat. In de tussentijd was ik ook met Groupon aan het mailen maar ze sturen hele algemene mailtjes maar helpen eigenlijk niet want ze nemen geen concrete acties. Ik vind dit een zeer kwalijke zaak want ik heb wel aan hun betaald om van Rhinotec te spullen te krijgen.. Geen telefoon, geen geld terug gewoon niks.. Ik heb aangekaart dat ik juridische stappen ga zetten en rond ga verspreiden dat je liever geen spullen kan kopen via Groupon als het buiten Nederland om gaat.!!!!!!!!
Ervaring nuttig? (0) (0)

geschreven door: Hoek (20-02-2017)

Geen Sushiclinic te bekennen!!!!!

         
Koop je een sushibox bij Groupon en je reserveert hem en ga hem dan ophalen lijkt die zaak er niet meer te zijn ,maar staat vandaag 20/02/2017 nog steeds in de aanbiedingen dit is me al een keer eerder gebeurd in Den Haag vindt dat Groupon beter moet regelen heb toen me geld wel terug gehad maar je investeert tijd en geld en als je dan ergens aankomt en er is niks wordt je niet vrolijk van
Ervaring nuttig? (0) (1)

geschreven door: Wilma (02-09-2015)

tot nu toe tevreden

         
Met Groupon bij diverse restaurants gegeten. Tot nu toe echt tevreden. Nooit het gevoel gehad dat het met korting was. Ook via Groupon voor verjaardag vriendin kaartjes gekocht voor een theatervoorstelling. Zij had een hele leuke avond gehad zonder problemen.
Ervaring nuttig? (0) (0)

geschreven door: Lau (15-09-2014)

Is groupon te vertrouwen?

         
Goedendag iedereen,
Ik heb een vraagje... Ik heb onlangs een deal gezien van een Herenhorloge. (van merk Andre Belfort) Het verbaast me dat ze verkopen voor zo'n lage prijs (Inplaats van 1650euro verkoop het bedrijf via groupon voor 239,99euro). Wat ik afvraag is kan ik erop vertrouwen, kan ze geranderen dat het niet nep is en als de levering aankomt, zijn er schade aan het horloge en leveren ze wel het juiste horloge?
Ik vraag me af heeft iemand een slechte of goede ervaring meegemaakt met dure spullen bij groupon.
Ja sorry ik wil zeker zekerheid.
Bedankt iedereen voor u aandacht.
Groetjes
Ervaring nuttig? (6) (0)

geschreven door: mvo (26-07-2014)

tevreden, altijd goed de voorwaarden lezen

         
Ik koop regelmatig groupon deals vaak voor een restaurant. Daar ben ik in het algemeen tevreden over. De vouchers worden door groupon altijd netjes en snel geleverd. Ik moet erbij zeggen dat ik altijd erg goed oplet en goed de voorwaarden lees. De deals zijn soms niet op alle dagen geldig of slechts een korte tijd. Als je dan niet snel reserveert dan zijn de dagen waarop je kunt al volgeboekt. Ook valt het op dat veel restaurants op favoriete dagen bv zaterdag slecht enkele of geen groupontafeltjes hebben op normale eettijden.
De deals zijn vaak niet de beloofde 50% van de normale prijs, maar meestal 75% van de normale prijs. Dat zie je dan als je de kaart ter plekke bestudeerd. Nog steeds een mooie korting. Maar toch.... Ik heb een keer te maken gehad met een failliet restaurant. Helaas had groupon ons dat niet laten weten, ondanks dat het restaurant al meer dan een maand failliet was toen wij gingen eten. Na een klacht bij groupon hebben we wel netjes ons geld teruggekregen.
Ervaring nuttig? (2) (0)

geschreven door: Liesbeth (23-06-2014)

i ! henna salon Amsterdam

         
Een moment van spanning, zou ik eerder zeggen. Na het aanschaffen van een Grouponbon wilde ik graag een afspraak maken. Mij werd verteld dat er pas plek was over een maand vanwege de overweldigende drukte. Helaas ben ik dan op vakantie en niet terug voor de bon is verlopen. Nou, dat was niet het probleem van de salon, iedereen dacht maar 'voor een dubbeltje op de eerste rang te kunnen zitten', zei de dame onbeschoft. Ze heeft geloof ik het idee achter Groupon niet helemaal begrepen. Je ontvangt je Groupon gasten net zoals iedereen in de hoop dat ze terugkomen en verder vertellen hoe fijn ze het hebben gehad. Ik ben zo afgeblaft aan de telefoon dat ik er zeker NOOIT heen zal gaan en ik raad het iedereen ook enorm af. Als je geen nieuwe klanten met Groupon wil trekken, doe er dan niet aan mee!
Ervaring nuttig? (5) (0)

geschreven door: Karin (22-04-2014)

ook heel goede ervaringen

         
Soms valt een product erg tegen, maar dan kan ik deze makkelijk retourneren en krijg ik snel mijn geld teruggestort. Alleen bij hotels en diensten ben ik een stuk voorzichtiger; dan vergelijk ik deze dienst of hotel eerst op internet of het niet te mooi is om waar te zijn. Vaak is dat wel het geval, maar lang niet altijd. Hier zou Groupon zich beter moeten informeren.
Ervaring nuttig? (0) (0)

geschreven door: h.jager (13-08-2013)

mevr

         
huskytocht geboekt met 6 vrouwen.vreselijk niet doen.bedrijf in zeeland bied tipis aan.maar zijn door de gemeente al vorig jaar verwijderd.nu moesten we op een smoezelige zolder op matrasje op de grond liggen,waar de katten ook sliepen. geweigerd.er was geen alternatief dus geen voucher gebruikt.groupon wist van dit op voorhand maar bied deze experience nog steeds aan.na 3 maanden wel mijn geld terug gekregen maar wel na heel veel mail verkeerd.en na een dreig mail van dat ik het geld wel kwam halen .gelijk gestort....een telefoonnr die wel wordt opgenomen is 0355433049.het bedrijf heeft meerdere sites met verschillende namen maar allemaal gehuisvest in huizen.tip!bewaar ook alle mail...
Ervaring nuttig? (1) (0)

geschreven door: Veronique Govaerts (08-11-2011)

Je word verrast!

         
Ik heb veel Groupon aanbiedingen gekocht. En het was, op een uitzondering na, altijd hetzelfde: je krijgt niet de waarde die er op de groupon bon staat. Word je verleid met een diner-aanbieding voor 40 euro ipv 80 euro, dan heb ik nog nooit een diner ter waarde van 80 euro gekregen.

Wat het restaurant dan doet is je een ander menu geven, een zogenaamd verrassingsmenu, dat niet op de kaart staat. En terwijl de andere gasten wel van de kaart eten (en lekker!) krijg jij een ander, 'verrassingsgerecht' dat lang niet de beloofde groupon waarde heeft. Datzelfde geldt voor bv hotel aanbiedingen: je krijgt gewoon niet de kamer met de waarde die Groupon je belooft.

Als ik nu producten zie langskomen (bv scheermesjes, shirtjes) dan vertrouw ik het niet meer en denk dan: ze zullen sowieso wel ergens afgesprijsd zijn of uit een oude collectie. Voor mij dus geen Groupon bonnen meer.
Ervaring nuttig? (1) (0)

geschreven door: Groupon (26-07-2011)

Customer Support Groupon

         
Mocht je vragen of klachten hebben dan kun je ons van ma tot vrij van 09.00 tot 18.00 bereiken op 020 435 0369 of mailen naar support@groupon.nl. Je krijgt dan binnen een aantal dagen antwoord op je vraag.

De bestelde groupons worden in de nacht nadat de aanbieding afgelopen is, per email naar je toe gestuurd. Heb je deze email niet ontvangen of ben je de groupon kwijt, dan kun je de groupons ook altijd terugvinden in je persoonlijke Groupon-account. Rechtsboven op onze site, vind je de knop "Inloggen" als je nog niet ingelogd bent, of als je al ingelogd bent staat er: "Goedendag!, Je_Naam Uitloggen | Mijn Account".

Klik op "Mijn Account" en in de tab "Mijn bestellingen" worden al je bestellingen getoond met groupon-codes. Helemaal rechts op elke regel met groupon codes staan twee links, "Je groupon" en "advertentie". Door op een van deze twee te klikken kun je de groupon weergeven en afdrukken of als pdf-bestand downloaden.
Ervaring nuttig? (0) (0)

geschreven door: Monique Beekink (19-07-2011)

groupon citydeal Callium Nano camera

         
Levering zoals beloofd medio juli, dat was prima. Echter we waren niet tevreden over het produkt, veel te klein, niet zien wat je filmt. Produkt zenden we terug maar je krijgt dan geen grouponbon of geld terug maar een tegoedbon van Callium voor 39 euro. De produkten van Callium zijn echter vele malen duurder dus je bent dan genoodzaakt een veel duurder produkt aan te schaffen. Dat vind ik een slechte zaak. Realiseer je dat dus wel!!!
Ervaring nuttig? (0) (0)

geschreven door: Danny (04-07-2011)

Batterijen: nog niet gezien

         
Wat is dit voor iets. 25euro al ik weet niet hoe lang betaald maar niks ontvangen. Groupon gebeld, daar schudden ze het van zich af met een 'ja, er is enorm gereageerd op deze deal en wij denken dat de leverancier niet kan volgen. Kodak zelf gebeld, en zij zijn met hun Duitse leverancier contact aan het opnemen. De dame belde wel terug maar ik had geen tijd op dat moment om telefoon op te nemen, stelde me gerust dat het wel in orde komt. Misschien toch maar s terugbellen. Volgende keer koop ik mijn batterijen wel zelf. Trouwens in reclameblad van Kruidvat gezien dat batterijen aan dezelfde prijs te koop zijn nu bij hen, maar in kleinere hoeveelheid (en aangepaste prijs natuurlijk). Dus waarom nog 100 batterijen bij Groupon kopen in de toekomst ? Slechtse internet-aankoop ervaring ever.
Ervaring nuttig? (0) (0)

geschreven door: johan wittenaar (23-06-2011)

kodak batterijen

         
4weken geleden besteld en betaald.
div keren gereageerd
niets gehoord en niets ontvangen.
Ervaring nuttig? (0) (1)

geschreven door: Rogge Anne-Marie (22-06-2011)

Chi Chi Antwerpen

         
Slechtste groupon ervaring. Mochten slechts eten wat de garçon voorstelde. Kort, en onvriendelijk. Weinig tijd.
Ben altijd bereid bij te betalen voor een betere menu, maar we kregen de kans niet.
Overige groupon aanbiedingen zijn tot nu toe gunstig verlopen.
Ervaring nuttig? (0) (0)

geschreven door: Eriksen (15-06-2011)

Dhr.

         
Super behandeld, al vaak iets gekocht, nooit problemen gehad
Ervaring nuttig? (0) (0)

geschreven door: Suus (08-06-2011)

Niet doen!

         
Inderdaad geen slechte klantenervice; helemaal geen klantenservice. Mijn deal met 50% bleek zelfs nog duurder te zijn dan het gerecht op de kaart van het restaurant......
Ervaring nuttig? (0) (0)

geschreven door: Ella (24-05-2011)

Slechts bereikbare klantenservice tot nu toe!!

         
Wat het probleem ook is:
wij lossen het op!
Staat op de site van Groupon. Het probleem is echter moeilijk op te lossen als er niemand aan de telefoon komt en/of je email beantwoord. Ik probeer ze al ruim 1 week te bellen maar op wat voor tijdstip je ook belt, er wordt niet opgenomen. Daar gaat mijn geld!
Ervaring nuttig? (0) (0)

geschreven door: eb (24-05-2011)

Mevr.

         
Nooi tproblemen gehad, tot nu. Deal wel afgeschreven van mijn creditcard, geen voucher ontvangen en telefonisch is het bedrijf niet te pakken te krijgen. telefoon gaat 2x over, in de display veranderd het nummer en je hoort vervolgens niets...
Ervaring nuttig? (0) (0)

geschreven door: Henk Barends (03-05-2011)

Slechtste klantenservice ooit

         
Echt ongelofelijk, 2 weken wachten op antwoord en daarna onbeschofd te woord worden gestaan. Deal zelf had voorwaarden die niet op de site waren gezet.
Ervaring nuttig? (0) (0)

geschreven door: j. kabel (30-12-2010)

Dhr.

         
L.S.
Heb gereageerd op een deal voor gezichtsbehandeling voor mijn vrouw. Heb gelijk met ideal betaald maar heb nog geen voucher ontvangen. en op mijn persoonlijke pagina staat dat ik nog niets heb besteld. Dit doet mij heel erg aan oplichtring denken want ook de telefoon wordt niet opgenomen.
Smerig zaakje
Ervaring nuttig? (0) (0)

Schrijf een review:

Naam
E-mail
Titel
Beoordeling
Jouw beoordeling
to top